Promosi Blog


owh..susah juga ye nak start buat blog baru ea..
Tp Alhamdulillah...selesai juga membuat blog nie...
Nasib baik dan bersyukur kehadrat Allah S.W.T..
Ada juga seorang sahabat seperjuanganku yang bersusah-payah membantu......
Terima kasih banyak-banyak...
Ikhlas dariku sebagai sahabat seperjuanganmu..

Raudhatul Mutadayin...
Apakah tu...?
Nama syurga ke...?
owh..tidak...nama blog baru aku la...

KPI...........
ini pe plak!!......
Kampus Pendidikan Islam ke?..
Nie tempat aku menerima ilmu tu...
emmm....

Nielah aku nak konsi cikit...
Sekarang, aku dah join sebuah konsultan yang bernama....
"Raudhatul Mutadayin"
"Sedap nama itu"
"KPI pula adalah........Kem Penghayatan Islam..."

"Konsultan nie adalah di bawah kelolaan Ustaza Musa, seorang Timbalan Nazir Masjid Batu 14,Hulu Langat"
*Jadi,aku ditugaskan untuk membuat blog konsultan nie dan membuat hebahan sedikit...Jadi,kalo ade masa sudi-sudilah jenguk yea..


nie serba sedikit gambaran blog tersebut:


_R.a.u.d.h.a.t.u.l. M.u.t.a.d.a.y.i.n_




_Pembuka Bicara_

_Antara poster KPI_



_Maklumat KPI_


_Aktiviti Fizikal_

_Team Building_

_Kemahiran membuat Keputusan_

_Slot Muhasabah_

_Bengkel & Latihan Dalam Kumpulan_

_Perbincangan_

_Pengisian: Slot Asas Fardu Ain & Al-Quran_

_Aktiviti Outdoor_


::Semoga dengan adanya kursus ni dapatlah membantu dalam melahirkan generasi muda yang tidak tertinggal dengan asas-asas Islam::

::Thanz to sahabat aku yang bersusah payah membikin blog ini..::

::Masa untuk PROMMOTE lak...::








0 comments: