Hari Bersama Pelanggan JPP 2011/2012

Alhamdulillah..tahniah kepada semua tenaga kerja yang menjayakan Hari Bersama Pelanggan JPP 2011/2012. Pengorbanan dan kerjasama kalian semua amat dihargai. Seperti yang termaktub dalam Piagam Pelanggan JPP.


Kami barisan pimpinan JPP sesi 2011/2011 dengan penuh iltizzam dan penuh kesungguhan berikrar dan berjanji akan mengembeleng seluruh tenaga dan fikiran kami untuk:

  • Memberi perkhidmatan yang mesra ikhlas dan berkualiti kepada semua warga IPG KPI pada setiap masa.
  • Menyediakan keperluan asas dan sampingan bagi para pelatih yang tinggal di kolej kediaman.
  • Memastikan pengendalian perhimpunan umum dan majlis rasmi yang professional dan sistematik.
  • Menganjur dan membudayakan pelbagai majlis ilmu yang boleh mencerna minda, sahsiah dan keperibadian muslim.
  • Memastikan semua pelatih islam berpakaian mengikut etika pakain yang telah ditetapkan syariat.
  • Memastikan aduan yang dikemukankan oleh pelatih dapat deselesaikan dalam kadar mesra dan segera.

Sekitar Hari Bersama Pelanggan 2011/2012

Timabalan Pengarah merasmikan Hari Bersama JPP 2011/2012

Timabalan dan YDP JPP 2011/2012 memantau setiap Biro Jawatankuasa Perwakilan Pelajar
 Antara lokasi pameran yang mendapat perhatian
Timbalan dan Dr Mohamad Hussin mencuba bermain alatan perkomperi

Semoga dengan adanya Hari Bersama pelanggan ini, warga IPG KPI dapat mengemukakan aduan dengan mudah dan menyerahkan dengan mesra. Di samping itu, dapat mengeratkan lagi silatulrahim antara JPP 2011/2012 dengan semua warga IPG KPI yang disayangi. Kami mendengar suara kalian. Sama-sama kita dalam meningkatkan lagi prestasi dan kualiti gerak kerja dan pelaksanaan sesuatu perkara. 

"REFORMASI KEPIMPINAN MENJANA TRANSFORMASI"

YDP IPG KAMPUS PENDIDIKAN ISLAM
Reactions: 

2 comments:

zakiranSiraj said...

salam peez, zakiran ni dr IPG kampus Penang. saya pegang exco pendidikan. peez? bagus nya ada hari bersama JPP 2011/2012 ya. mari sama sama berkoloborasi

Murabbi Peez said...

ok jer kiran..sambutan menggalakkan..semua pelajar lagi senang nak nyatakan aduan secara mesra..huhuu